Sider

tirsdag, august 22, 2006

bilder fra afrika

fant bare masse brae bilder på flickr som jeg har lyst til å dele med dere. blant annet en gruppe som heter cameroon. og her er mange flotte bilder fra resten av afrika. og her er noen landskapsbilder fra mali, hvor min bror sigurd er nu. jeg skal til mali i jula og gleder meg til å se sahara og landskapet rundt.

og her er enda flere flotte bilder fra mali. bildene er fra en polsk fotograf og han har masse flotte bilder fra mange steder i afrika (og i resten av verden). det er helt sykt hvor bra bilder han har tatt!

senegal er et annet afrikansk land jeg kunne tenkt meg å besøke. (og til magne: har du sett madagascar gruppa?)

1 kommentar:

Magnus Vatne sa...

Jeg vil ogsaa dra til Mali!

Tenkte jeg bare ville vise at jeg ogsaa leser bloggen din, liker aa faa dine kommentarer :)

Snakkez, M