Sider

torsdag, november 10, 2005

stappa hue

akkurat nå er hodet mitt stappa. jeg har hengt i to dager med staben i storsalen. vi har hatt besøk av mike breen, steve og sam (husker ikke etternavna på de to siste). det er tredje gangen mike besøker oss og som alltid har denne gangen også vært utrolig inspirerende og utfordrende.

han har undervist oss i flere spennende emner og han har spessielt utfordret vår norske væremåte. med det siste mener jeg måten vi som ledere unngår å utfordre, hvordan vi ikke er selvsikre nok og ikke har tro på at Gud virkelig vil være med oss når vi leder. kanskje dette ikke gjelder alle, men for meg er dette sentrale problemstillinger. jeg har lært masse, men jeg har fortsatt masse som kverner rundt oppe i hodet. masse som jeg må tenke mer gjennom. utfordringen blir da å få tid og å få gjort noe konkret ut av det. så det skal jeg prøve på i helga.

så i ettermiddag (torsdag) har jeg bare hengt, snakket litt med margrethe og jan erik
om alt jeg har lært, og sett filmen: the jacket. digg å slappe helt av med gode venner.

Ingen kommentarer: