Sider

tirsdag, desember 20, 2005

juletrehenting og bursda


en årlig tradisjon i storaasfamilien (mamma sin slekt) er å hente juletre sammen 4. sønda i advent. min morfar jobbet nemlig i borregaard skoger (en svært multinasjonalt mafiaselskap) og da han pensjonerte seg så beholdt han bare alle nøklene til bommene til de private juletreskogene. derfor tar han oss hvert med på juletrehenting. men i år hadde han sneket seg unna og lå på ei solseng i spania i stedet. ja, ja de gamle skal få slappe av... dermed var det den yngregarde som skulle til pers. vi kalrte det bra og fant et fett tre. se mer bilder på min flickr.


en annen tradisjon er å feire min bursda. det har jeg, og andre, holdt på med i 22 år. så i går samla jeg de beste folka som kunne komme (mange bra folk i andre deler av landet var ikke invitert av praktiske årsaker, men hvis de hadde vært nærmere hadde de også blitt invitert asså...) også hadde me det kjempekjekt. se flere bilder på min flickr.

Ingen kommentarer: