Sider

torsdag, januar 26, 2006

jeg har helt glemt...

...at bloggen min, "hvaskjera?", hadde bursdag 21. januar. så nå har den levet i et år og blitt en skikkelig koselig baby. men jeg håper at den vil fortsette å gi meg gode opplevelser. og hvis du spør meg hvorfor jeg blogger, så sier jeg at det er fordi det er fett. jeg har ingen teologisk, sosiologisk, anatomisk, religiøs, biologisk, slushisk eller jalla begrunnelse for blogging. jeg gjør det fordi jeg syns det er fett.

kalde fakta:
- 187 artikler/poster/innlegg
- 12 måneder
- ingen design skifter (jeg ekke som jannech...)
- første post: en start (21.01.05)
- siste post: Margrethe (26.01.06)
- antall besøkende: 891 (i følge sitemeter)
- ja, det var årsrapporten

1 kommentar:

Rag sa...

Gratulerer! jeg synes du har den beste bloggen jeg:) hipp hurra for bloggen din! Ja må den leva!!!