Sider

torsdag, februar 02, 2006

impuls lederdager

jeg er i stavanger på impuls lederdager i imi kirka. det er veldig bra her, men jeg savner kjæresten min! så gleder meg til å se henne i morra! her i imi har vi hatt masse bra undervisning med en genral major i forsvaret (vi lærte ikke sånne regide systemer, men vi møtte en ekte og ærlig mann som brant for Jesus - han var konge bra!). men nå skal jeg spise digg frokost i 21. etage med utsikt over hele stavanger. nice: ) se bilder på flickr.

oppdatering:
nu er jeg hjemme igjen. inntrykk og tanker etter impuls lederdager:
- å bo på hotell er digg
- det er mange fete ledere i ungdomsarbeid i norge!
- "å vandre med Gud" er å ha fellesskap med han
- nettverk er bedre enn at alle sitter på tuer
- folka i imi er skikkelig gjestfrie!
- Gud er i form.
- han som er i oss er sterkere enn han som er i verden
- Gud har løfter for alt vi frykter, slik at vi ikke trenger å bekymre oss...

4 kommentarer:

Anonym sa...

arg. du skulle sagt ifra! eller e skulle sagt ifra. var innom på fredagen på broderens konsert (teil). hadde jo vært kuult å treffes snart!
gralla me dame!! sant det e digg... ;)
og mac'en e komt. takk for klubbvelkomst!

Kristian Nesbu Vatne sa...

jeg var bare på impulslederdagene. mandag og tirsdag... men vi treffe vel på timeout i Bergen? husker når jeg fikk min, det var tider det...: ) snakkast!

Kristian Nesbu Vatne sa...

jeg har kjørt opp fargetonene (grøønn), kontrasten, nivåene og litt varme.

Anonym sa...

snakkes på time-out ja! så digg. gleder meg masse.
snakkes