Sider

torsdag, januar 18, 2007

jeg er lat

jeg har funnet ut noe som kanskje er allment kjent for mange, men likevel ganske nytt for meg. det er at å få gjester på besøk er en god anledning til å få ryddet og vasket litt. som alle andre ungkarsreder blir buddy2 (kollektivet til meg og øyvind) sjeldent vasket. men når øyvind f.eks får smågruppa på besøk eller mamma og pappa kommer på middag, så blir det på uforklarlig vis futt i vaskesakene.

denne energien til å vaske har vært fremmed for meg. men nå da jeg har klart å identifisere den, passer jeg på at når leiligheten begynner å nå et kritisk "nå må det vaskes stadie" så inviterer jeg noen folk hjem til oss. og det funker fett.

så nå skal jeg rydde og vaske litt for seinere i dag kommer rag og marius på middagsbesøk.

har jeg forresten nevnt at øyvind leder en interesseforening for hybelkaninenes ve og vel? og at jeg også er medlem av den?

1 kommentar:

rosedilla sa...

Velkommen i klubben, gutt! ;)