Sider

tirsdag, februar 06, 2007

tvangstanker

har du det sånn at du noen ganger bare må gjøre noe? at du har tvangstanker? en i klassen min, la oss kalle han "kalle", er morsom. han bare må plukke løse hårstrå fra klærne til folk. på forelesningen i dag måtte han plukke hår fra genseren til hun som satt foran oss. han er festlig.

men det morsomste var en gang vi hadde undervisning om kjønn og ledelse. og dama som underviste var veldig engasjert i dette temaet. da hun var ferdig og en annen skulle overta, satte hun seg ved siden av "kalle". "kalle" så med en gang at hun hadde et hårstrå på brystet og tvangstankene jog gjennom han. men heldigvis klarte han å holde seg. i pausen måtte han betro deg til oss og spørre om det hadde vært litt diskriminerende hvis han hadde fjernet hårstrået.

jeg har det sånn at når jeg får vann på den ene hånda så må jeg ta vann på den andre også. ellers så føler jeg meg så tørr på den tørre hånda (er det rart?), jeg tror egentlig vi alle har sånne små psykoser eller hva det nå heter.

1 kommentar:

Jan Erik sa...

Min første kjæreste hadde fullt av tvangstanker! Det er ikke å anbefale.