Sider

onsdag, april 18, 2007

hjemme-hjemme

noen svenske menn har overtatt badet vårt i buddy2. de har fjernet doen og driver å heller noen væsker ned i avløpsrøret. ganske sykt egentlig. derfor har jeg flyttet hjem-hjem for en stund. sitter å skriver oppgave mens jeg forsyner meg av matskapet til m&p. koselig det.

det går mye i ungdomskultur og misjonal-inkarnert kirke om dagen. syns det er mange som tenker mye glupt. blant annet dette:

”I want to prepare like an evangelical; preach like Pentecostal; pray like a mystic; do the spiritual disciplines like a Desert Father; art like a Catholic; and social justice like a liberal.” Mark Driscoll.

merker selv at jeg også ikke er så opptatt av konfesjon (trosretning). mye lurt å hente fra de forskjellige delene av Kirka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig bra sitat. Hvor lenge skal svenskene se ned i kloakkk røret deres?

Sitter og henger hjemme, i dag har jeg våget meg på matbutikken....
Vi snakkes! Maria

Kristian Nesbu Vatne sa...

svenskene var ferdig i går. hurra! så øyvind og jeg feiret med å spise middag på restaurant. mm. nå prøver jeg å lese på mf. snakkes!