Sider

tirsdag, juni 19, 2007

hvem er jeg?


jeg har tenkt litt over hva slags blogger jeg er.
er jeg en kose blogger som skriver om kaffe og sånn eller er jeg barsk og tøff blogger? blant bloggere er det mange rare folk (på en veldig bra måte) noen er veldig kritisk til hele bloggegreia. noen blogger om reiser de har vært på / er på. andre blogger nesten ikke. noen tenker tanker om misjon og kirke. andre skriver om sine distré opplevelser. noen skriver om prosessen med å lage film. det fins også dem som bare skriver om ffk. men jeg da? hva driver jeg med? har egentlig ikke peiling. jeg blogger om alt og ingen ting egentlig. og når jeg blogger om hva jeg blogger om så er det et tegn på et eller annet. vet ikke helt hva. men noe er det.

her om dagen tenkte jeg på hvor få jeg kjenner i menigheten min i forhold til alle de som er medlemmer der. er det ikke sånn at man burde vite hvem man er i fellesskap med? men så tenkte jeg at da er det bra vi har de småstore fellesskapene. der folk veit navnet mitt og hvem jeg er og vice versa. det er digg. (nb til meg selv: jeg bruker ordet "digg" litt for ofte).

Ingen kommentarer: