Sider

mandag, juli 30, 2007

hytt, hatt og happ

navnet på bloggen min er "hva skjer a?" (egentlig burde det kanskje være "hva skjer'a?" - ja, det burde det. så nå, to år og 6 måneder etter starten, har jeg endret tittelen. jeg er treig.). derfor skal jeg svare litt på det.

helgen ble brukt til å jobbe som kirketjener. fredag var det begravelse. lørdag var det vielse i norberg. søndag var det først gudstjeneste i bakkehaugen kl 11 og så var jeg liturg på sommergudstjenesten i storsalen kl 19. selvsagt klarte jeg å gjøre noen blemmer. i vielsen glemte jeg å tenne stearinlysene og på gudstjenesten kl 11 glemte jeg å ta med blomstene jeg hadde kjøpt til alteret. så da brukte jeg di i storsalen i stedet. ellers er det morsomt og sært å ha forskjellige roller i forskjellige settinger. men jeg tror det gikk greit.

det morsomste radioprogrammet som går i kontortiden min denne sommeren er radioresepsjonen. kjipt at det bare varer i en time. ellers prøver jeg å skrive en andakt til menighetsbladet her i vestre aker. tror jeg skal skrive noe hipt og kult om et tema som er i vinden: miljøet. eller? vi får se.

Ingen kommentarer: