Sider

tirsdag, oktober 28, 2008

*dag og **dag

jeg tror handelsstanden lurer oss. for jeg har ikke oversikt over når *dag og **dag er. men jeg føler de er alt for ofte. derfor tror jeg de bevisst lurer oss og reklamerer for dagene både om våren og om høsten. kynisk!

jeg har også noen forslag til nye dager hvor vi kan kjøpekjøpe gaver til hverandre: 
- brorsdag
- søstersdag
- besteforeldredag
- søskenbarndag
- tremeningersdag
- hunsomstårbakkassapånarvesendag
- navnedag

det siste forslaget har kanskje mest potensiale. i sverige er det joe n hit. second birthday lissom. her bør handelsstanden virkelig ta seg sammen og benytte seg av mulighetene! målet må være at om to år så skal alle kurt kåre ronnyer og bettina celinaer få fete gaver på sine respektive navnedager.

*mor
**far

Ingen kommentarer: