Sider

mandag, september 05, 2011

Anmeldelse av clas ohlson katalogen 2011/2012

I dag var jeg på clas ohlson for å kjøpe en billig mobiltelefon. Den var utsolgt. Derfor måtte jeg kjøpe den nest billigste. Det var en rød Samsung flippflopp. Med det samme jeg var i butikken plukket jeg opp den nye katalogen til clas. På T-banen hjem fikk jeg lest litt i den og gjorde meg noen tanker. 

Det første som slår meg er det hendige formatet. Forsiden er også lekker og minimalistisk. Inne i bladet er sidene fylt opp med flotte og velformede verktøy, sprudlende plastisk duppeditter og gadgets du ikke visste du trengte. 

Noen høydarer: dusjhodet med innebygd LED-lys som lyser opp vannet med forskjellige farger (s. 170. Vribar isskrape (s. 118). Telleverk for antall kunder/besøkende - noe for kirkene? (s. 296). RCA-veksler - noe for analoge VJ'er? (s. 353). Epleskreller (s. 482). Bærbar diamantbryne - for å slipe kokkeknivene dine. Veldig praktisk - denne trenger du virkelig. Seriøst. Ingen ting er som en skarp kniv når man skal lage mat. (s. 98).     


 

2 kommentarer:

Else Storaas Vatne og Helge Vatne. sa...

Hvor mye tjente du på denne anmeldesen? Liker forresten ansiktsløftet du har gjort på bloggen din.
-mam-

Kristian Nesbu Vatne sa...

Jeg tjente ingen ting. Ville bare at Clas også skulle få anmeldt sin katalog slik som Ikea...