Sider

mandag, mars 14, 2005

nå har slush kommet

jeg har fått macen min! han heter slush. jeg og slush har allerede blitt kjempe gode venner. jeg sitter nå og skriver på han. på mf. med trådløst nettverk. digg!

var med på konfoslo sentrum opplegg i helga. det var sånn gudstjenesteverksted. og der brukte jeg slush til å redigere film. han var også med å viste pp og filmer. funka som ei kule. og konf opplegge var bra det å. men er sliten nå... selv om det bare var fra lørda til sønda. men det var overnattina på kg som tok krefter. vi var 8 ledere (fra helli.da) som satt oppe til langt på natt. men egentlig mest fordi det var så koselig. jeg la meg kl 6 og de siste la seg kl 8 om morraen. så hadde vi gudstjeneste kl 12 i trefoldighet. der viste vi frem det vi hadde mekka av filmer, skuespill, sanger, breake og pynt. meget gøy! og nesten alle konfisene gikk frem til nattverd. ungdom er søkende asså! det er fett. de har retningen mot Jesus men de trenger masse opplæring og kjærlighet. utfordring. kan skrive mer om det seinere.

ha en god dag du!

Ingen kommentarer: