Sider

søndag, november 05, 2006

den derre høytiden


nu er det snart den derre høytiden som alle skal lage så mange produkter til og stille dem ut i butikkene allerede 2 mnd før selve greia. vi er alle enige om at det er dust. kjøpe-kjøpe-kjøpe.

da syns jeg nca har laget et bra alternativ til gaver å gi hverandre. det er absolutt noe å sjekke ut på gaversomforandrerverden.no. det feteste må jo være å gi bort en geit...

jeg skal til mali 19. desember så jeg slepper litt unna alt strevet. digg. og da kan jeg jo kanskje kjøpe en levende geit og gi til et levende menneske. får høre litt med sigurd om det er en god idé. skal melde tilbake om hvordan det går.

pappa hadde bursdag på torsdag. og vi fikk servert meget god elgstek. mmm. jeg og margrtehe gav han en cd med skruk og nymarks collective; dype stille sterke milde. jazza salmer og bedehussanger. chill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vil ogsaa ha en geit til Jul! Eller gi en geit. Si ifra om jeg kan veare med aa spleise paa en geit. Det hadde vert utrolig kult!

Prates!

M