Sider

søndag, november 12, 2006

til sheffield


i morra turer jeg til england og sheffield. det er ikke for å gå på fotballkamp med sheffield united. men det er for å være med på en "visitor week" i st. thomas church. blir der til fredag.

jeg har heller ikke funnet på å dra dit helt selv, men det er noe staben (nesten alle) i storsalen skal. blir moro.

jeg og bert skal bo hos noen innfødte.
tenk å få bo hos noen engelske folk! de er snille asså, som slepper oss inn i hjemmet deres. for engelskmenn har jo uttrykket "my home, is my castel". det blir et spennende sosiologisk forskningsprosjekt. spess gøy blir det med bert. for han kan fort stivne når han ikke klarer å snakke engelsk...

så jeg skal holde dere oppdaterte.

2 kommentarer:

Jan Erik sa...

Håper det blir topp for dere! Du får hilse folka! Skulle gjerne vært med, men får styre med mitt her i Oslo. Prekæs!

Merete Eriksen og Sigurd S. Vatne sa...

God tur!