Sider

mandag, februar 04, 2008

bøler er best

m og jeg har kjøpt leilighet på bøler. (se kart). steike, nå blir vi bare mer og mer etablerte... crazy!

det er en treroms beliggende i haraløkka borettslag, ca 2 min fra markagrensa. den har badekar og er innflytningsklar (men vi kommer til å male veggene litt). 1.april flytter jeg inn og fra 30.juni kan dere treffe oss begge der.

og nå skal vi også få alle venner og kjente til å flytte dit..:)

oppdatering: det har blitt spurt etter bilder, så her kan dere se annonsen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye og velkommen etter ;-) Men dere leder stort på voksenpoeng!

rosedilla sa...

Gratulera m leilighet!! :) Storstas. Ka adr? kan me se an i ein annonse el någe ennå?

John sa...

Nææ så kult!! Grattulere!! Håpe dere får bodd godt der.

Svein Arne sa...

Grattis med leilighet a! Fett! Jeg kommer til Oslo til høsten jeg også...