Sider

torsdag, mars 06, 2008

dagens frokost

i dag morges gjorde jeg noe utenom det vanlige. jeg dro frivillig til en frokost kl 8.00 på morgenen. det er tidlig for meg.

men det var et spennende tema som skulle debateres på et av de mange frokostmøtene civita arrangerer på christiania cafe, nemlig datalagrings direktivet fra eu. i panelet satt georg apenes (direktør i datatilsynet), percy westerlund (eus ambassadør i norge) og ketil haukaas (assisterende kripos-sjef). det var en god frokost (gratis:) og en spennende debatt.

beste kommentaren var da jeg spurte kameraten min anders om det var ledig ved siden av han, og han svarte kjapt "nei, der sitter kristin". han hadde nemlig rukket å bli på fornavn med kristin clemet før ø og jeg hadde kommet. moro.


les mer om saken på civita.no ller på computerworld.

Ingen kommentarer: