Sider

torsdag, mars 20, 2008

ny musikk

mye god musikk har kommet meg for øre de siste dagene. min bror sigurd har nemlig vært hjemme og vi har utvekslet musikk. jeg gav han madrugada som en forsinket bursdagsgave og jeg fikk høre på noen av hans siste anskaffelser, blant annet the national bank og peter bjørn and john. det er alltid deilig å høre ny musikk!



spesielt madrugadas siste. det er jo litt rart å høre på det, i og med at gitaristen robert burås døde rett før de var ferdig med albumet. siste sangen på plata er sterk. jeg har fulgt madrugada siden jeg oppdaget dem i 2001 og det er alltid en fryd å sette på platene dems. spesielt litt sent på natta mens regner hamrer på vindusruta.

er du også keen på å finne ny musikk så kan jeg anbefale last.fm. her kan du f.eks se hva jeg har hørt på, finne liknende musikk og se hva andre hører på. gøy.

Ingen kommentarer: