Sider

mandag, juli 11, 2005

hjemme

nu har jag varit en uke på skjærgårds. med knall digg vær. fredag var det masse goda konserter og supertones avsluttet hele kalaset. det rocka. de kan det med å lage stemning. det var en fet festival. lørda dro jeg i kjellm og anne linda sitt bryllup. det var i skien. så satt jeg på med knut hjem til oslo. det var en fet fest. i går var jeg på sommerg i storsalen. og etter på hang jeg med tone i slottsparken. vi satt helt til vannsprederne ble slått på. men vi blei ikke våte. nu skal jeg jobbe i 4 uker her i manglerud kirke. litt overgang...


1 kommentar:

Anonym sa...

Hey vatne! Morro blog :) Koselig med kommentarer i min blog, og det så ut som om du trengte en kommentar også ;) Ikke så folksomt i din blog heller? Skjærgårds '05 var i allefall dødsbra, og jeg skal definitivt tilbake neste år! Fred