Sider

fredag, juli 22, 2005

jeg kysset frosken igår


etter noen fine runder med sandvolley sammen med anders på voldsløkka, stakk jeg nedover mot tulinløkka for å møte tone og se "kyss frosken". på trikken ned ble jeg tatt i kontroll. bittert. jeg har gått lenge og tenkt jeg skulle kjøpe studentmånedskort, men da må du ned til jernbarnetorget for å kjøpe det. og jeg henger mest på manglerud fortida (siden jeg jobber og bor her). derfor har jeg bare brukt flexikort og 20 kroninger, men nå hadde jeg altså ikke det, så da ble det 900 kroner i bot. bæsj.

men så kysset vi frosken og tone kjente hun som satt i kassa, så vi kom gratis inn (: litt spess utstilling, men moro lell. så drakk vi sjokolade på sjokoladekoppen. så tuslet vi til grønland og der spiste vi indiskmat til 55 spenn. billig, godt og masse mat:)

Ingen kommentarer: