Sider

onsdag, juli 27, 2005

i dag er det u2 konsert i oslo

der skulle jeg GJERNE vært. men billettene var utsolgt før jeg fikk sukk for meg. men jeg bor ganske nær valle hovin der de skal spille og jeg har mekka et kart for å illustrere det. men jeg har et dillemma. for kameraten min håvard bor nærmere stadioen og med kikkert kan man se ting godt fra verandaen hans. men så har jeg funnet ut at scena står plassert "feil" i forhold til leiligheten hans. for vi kommer bare til å se scena i ryggen. og lyden kommer også til å spilles "feil vei" for oss. vi blir bak høytalerne. (se pila fra stadioen på kartet).

men hjemme hos meg på verandaen kan du høre godt (tror jeg) men du ser ikke noe. så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre. jeg kan jo teste ut begge deler, ja, det var en god ide! gir dere oppdatering i morra (:














men her er det noen utlendinger som skriver om konserten i kveld. de disser valle hovin og norge. duste utlendinger. valle hovin er en fin skøytestadio og vi trenger ikke så mange sitteplasser for det er ikke så mange som ser på skøyteløp.

men jeg skjønner ikke hvorfor u2 nesten alltid velger valle hovin til å spille på i norge. ullevål eller bislett er jo mye større...

hilsen kristian-som-gjerne-skulle-vært-på-u2-konsert-og-som-har-fridtids-problemer

Ingen kommentarer: