Sider

onsdag, august 31, 2005

turtanker

noen ganger så gjør vi ting bare fordi vi alltid har gjort det. jeg har tenkt at jeg i hvert fall aldri skal være slik. men nå har jeg merket at jeg er sånn likevel. for i helli.da har vi alltid (nesten) hatt Lisebergtur hver høst. også tenker vi på å ha en nå også. (ja, vi er seint ute med planleggingen). men så merker jeg at det bare er pes. også har jeg bedt og tenkt masse. hvorfor skal vi ha en sånn tur? hva er hensikten? før har det vært å få med seg nye (og kirkefremmede). men jeg tror vi nå er inne i en fase hvor vi ikke skal gjøre det slik. fokuset vår skal ikke være å trekke kirkefremmede med på fete turer. i hvert fall ikke akkurat i høst. så da blir jo turen egentlig litt menigsløs.

men jeg er fortsatt ikke helt enig med meg selv. så jeg skal snakke mer med Jesus, Kristin og Kjetil.

Ingen kommentarer: