Sider

mandag, oktober 09, 2006

tmnt


sigurd min bror
skrev om tmnt (teenage mutant ninja turtles) på bloggen sin for en stund siden. og det vekket noen barndomsfølelser i meg. så idag fant jeg denne traileren for den nye tmnt-filmen som kommer i mars neste år... moro!

men øyvind (min samboer) var ikke like oppglødd. han liker ikke ninja turles. går det an? jeg har til og med en nunchaku (sånn som michelangelo hadde) hjemme-hjemme. fikk laget den i kamerun da vi var små.

her er en dude som leker med nunchakus på youtube. han er skikkelig flink! men jeg har alltid vært nervøs for å få den i skrittet, så jeg har aldri prøvd sånn som han driver med... (tenk så vondt å få en sånn i tissen. au-au-au.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Steike, han kisen der tok jo helt av! Men jeg tror nok han har trent med suspensorium...

Anonym sa...

Og når vi er inne på sånne ninja-ting...
http://www.youtube.com/watch?v=z34JYwNGFtw