Sider

onsdag, august 08, 2007

ny stilling

jeg begynte i en litt ny stilling i storsalen på mandag. 20% helli.da og 40% administrasjon. tror det blir gøy. men det morsomme var at jeg på tirsdag klarte å forsove meg og kom to timer for seint på jobb. da er det godt å jobbe på et slikt nåde fult sted som storsalen. for bossen min kristin sa bare "så fint!", da jeg prøvde å forklare meg etter å ha kommet tuslende kl 11. men nå som jeg har forsovet meg så trenger jeg ikke å gjøre det mer.

idag har jeg fri. skriver andakt til vestre aker menighets blad. etterpå skal jeg spille squash med bert. ingen av oss har spilt før, så det blir moro å se hva vi får til.

oppdatering:
jeg knuste bert og er nå hekta på squash.

1 kommentar:

Jan Erik sa...

Bør kanskje starte en ny aktivitet: Kristian Vatne gjør ting han ikke kan! hehe... Skal vi ta en Tennis-match?