Sider

mandag, januar 05, 2009

Spreke foreldre


Mine to spreke foreldre har så vidt rukket å fylle femti og kastet alle sønnene ut av rede før de igjen retter snutene mot utlandet. Tidligere har de vært misjonærer i Kamerun og nå skal de ut med samme selskap men denne gangen er det Mali som skal være arbeidsstedet.

Før de flytter dit i august skal de være litt i Paris for å øve fransk. Så grytidlig lørdag morgen kjørte Magnus og jeg dem til Gardermoen. For oss her hjemme blir det rart å ikke ha de i nærheten men samtidig blir det veldig gøy å besøke dem og jeg tror de kommer til å gjøre en ypperlig jobb for Guds Rike. Håper jeg er like sprek når jeg blir femti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Melding fra de spreke foreldrene:
Alt vel i Paris! Det er krevende å sitte på skolebenken igjen, men samtidig veldig gøy! I dag har vi hatt første elevøvelse: Tog til Paris sentrum og båttur på Seinen. Anbefales!
-Mam-

PS.
Den spreke moder'n har begynt i treningsstudio!! I Paris! Slå den!