Sider

mandag, mars 12, 2007

Bloggersisten

Nå har jeg fått har´n av morten.

Reglene er som følger: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egenblogg, i tillegg til å angi regle
ne for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

seks (rare) ting om meg selv:
1. jeg er en samler og samler på rare ting som fyrstikkesker, steiner, tidsskrifter osv
2. jeg liker å lese alle slags rare blader fra alle slags rare organisasjoner. f.eks teknisk ukeblad, planb, klassekampen, dagensnæringsliv, kamille osv.
3. når jeg f.eks skal kjøpe chips, tar jeg alltid den som står bakerst på hylla.
4. da jeg var liten så hadde jeg min egen spionklubb. og jeg var eneste medlem.
5. når jeg får vann på den ene hånda, så må jeg ta vann på den andre. fordi den føles så tørr...
6. jeg var litt forelska i marit larsen da m2m gav ut sitt første album. (ja, jeg har fortalt det til margrethe lenge før jeg putta det her på bloggen...: )

også slenger jeg bloggersisten videre til: magnus, sigurd, anja&magne, egil elling og kristian l.

1 kommentar:

Anonym sa...

"rare blader fra alle slags rare organisasjoner" og teknisk ukeblad! Oioioi, den stakk dypt ass! :-)