Sider

torsdag, mars 08, 2007

nybegynner


jeg stod på telemark for første gang på fredag som var. det var selvfølgelig ikke noe jeg hadde funnet på selv, men det var min søte kjæreste sitt forslag. og siden sigurd (min bror) har et par ski i min størrelse stående hjemme hos m&p, så var det jo ikke noen grunn til å ikke dra i tryvann.

og jeg må i etterkant si at telemark ruler over alle andre nedoverski greier! for jeg følte meg som en skikkelig ur-nordmann der jeg fløt (og trynte) ned bakkene. men margrethe var en flink lærer. hun sa jeg skulle tryne masse. så det gjorde jeg. og jeg følte meg veldig god. ikke dårlig til å være misjonærbarn (jeg er heldig som kan bruke den unnskyldningen i alle settinger som handler om ski og norske ting og sånt...)

3 kommentarer:

Merete Eriksen og Sigurd S. Vatne sa...

Hmm. Ser at du fant mer enn bare telemarkutstyret mitt;)Kanskje jeg skulle starte som utstyrleverandør?

Kristian Nesbu Vatne sa...

jeg måtte jo ha fullpakke for å stå i bakken. og jeg har jo ikke no ski utstyr (nesten). men, jepp, du har nok utstyr til å leie ut til brødrene dine i hvert fall.

Anonym sa...

Wheheyy! Konge jobba margrethe, og velkommen i klubben kristian!