Sider

mandag, mars 26, 2007

verden er bongus

youtubere har kåret de beste videoene i fjor: ytawards.
denne er best syns jeg: ok go - here it goes again.

også holder davidcrowderband på med ei ny plate. nice! her kan du følge arbeidet: remedy is coming.

jeg får alltid en sånn romantisk drøm om å være musiker, ha et studio med masse sofaer, kjøleskap, masse utstyr, en fet mac, teppe på gulvet, kule lamper og tv-spill, når jeg ser hvordan gutta i dcb har det. eller når jeg leste om magnet i aftenposten på lørda. (du kan lytte til noen av magnet sangene her.) han har sitt eget studio på en gård utenfor bergen. chill. og han kommer med plate i dag. den høres fin ut.

ellers var jeg på rektor konsert på dattera forrige torsdag. sjekk også de ut: rektor.no. (øyvind er blitt helt hekta på den nye ep'en (visste du at ep stod for extended play?) dems.)


Ingen kommentarer: