Sider

torsdag, mai 12, 2005

pinsehelga

jeg skal på leir i helga. men bare fra fredag til lørda. for på lørda skal jeg på bigbang konsert på rockefeller! gleder meg... men i hvert skal jeg ha 2 spotlighter (for jeg liker ikke ordene peken, andakt, forkynnelse, undervisning osv. Jeg er litt rar ass...) om den hellige ånd og pinsa. og det ekke bare lett. hvordan snakke til 12-15 åringer som ikke er inni all den interne kristen greia, om dhå?

får håpe Han hjelper meg litt. men har også fått lese prekenen (ithgt!) som Eirin skal holde om det samme temaet. så det årnar sæ.

ellers er det masse felleskristent opplegg i helga. sentrums menighetene samarbeider hvert år om pinsefeiringa. storsalen, filla, tempelet (frelsesarmeen), jesus churh, sub ++. å det er så bra at vi står sammen! så det blir møte på lørda kl 20 i tempelet, søndag blir det direktesendt tv-gudstjeneste kl 11 i storsalen, slaget i slottsparken kl 16 (fotball og piknik), møte i filla kl 19 og lovsangskonsert med Rudi Mynetvik kl 21.30 i storsalen. for et fett program! æ glær mæ. les mer om program osv: her.


Ingen kommentarer: