Sider

torsdag, mai 26, 2005

reklamefilm konkurransen

har jeg sagt at jeg og noen kamerater lagde en film til en reklamefilmkonkurranse som bank-axept satte i gang? erik (en av filmlagerne) ringte meg tidligere i ettermiddag og slik forløp samtalen:

e: har du lest mailen din i det siste?
k: mailen min? (litt forvirra) Hva mener du?
e: jo, jeg har nemlig fått en mail fra bank-axept
k: kødder du?
e: Nei! her står det (leser mailen)
k: (mens jeg fortvilet logger inn på gmail) men det er jo helt sinnsykt!
e: ja, det er konge!
k: (finner nesten ikke ord) vi kan vinne! det hadde jeg ALDRI trodd.
e: Nei, det er sykt.

så etter mye "sykt" og "konge" la vi på og jeg danset seiersdans på gulvet.
og her er utdrag fra mailen som vi fikk:

"Din/deres reklamefilm er nominert som en av de ti beste bidragene. Responsen på konkurransen var meget bra, og vi har mottatt over 100 filmer. Nivået på filmene har vært meget høyt, og vi gratulerer med nominasjonen."

er det fett eller? vi er nå invitert til premieutdelingen som er 11. juni i filmenshus og vi har ca 1/3 sjanse for å vinne noe. førstepremien er på 10 000 og andre og tredje er på 2500 og 1000. det er sykt hvis vi vinner no. føler egentlig ikke filmen fortjener det, men så er jo jeg også halvt pessimist da...

moro er det i hvert fall.

Ingen kommentarer: