Sider

torsdag, juni 09, 2005

en dag med jobb

nu sitter jeg på manglerud kirkekontor. her skal jeg jobbe i sommer. egentlig begynner jeg ikke for fult før i juli, men mamma (hun er sjef her) ønsket at jeg skulle jobbe litt nå også. greit for meg. jeg får penger.

men hva gjør jeg så her på kontoret? ikke mye. jeg skal sitte her fra 9.30 til 14 og ta telefonen (hvis den ringer da). også skal jeg sende ut noen regninger (9 stykker). også skal jeg hente posten. tja, det høres vel ikke så ille ut. seff, er slush (macen) med og holder meg med selskap. uten den hadde jeg sikkert ikke overlevd...

starwars i går var konge! treern er mye bedre enn enern og toern. mye action og fet grafikk. og vi fikk vite litt mer om hvordan anakin ble darth vader. gøy var det. så den sammen med brødrene.

Ingen kommentarer: