Sider

torsdag, juni 09, 2005

noen båter i havna

jeg sykla rundt på en bysykkel i går og titta på livet ved havna i oslo. og der lå det jammen meg noen små båter også. tok mob-bilder. se flere her. jeg laga sånn sepiafilter på dem. fetch.

men steike så svært det amerikanske hangarskipet var! har jo bare sett det på tv og i filmer før. moro å se et på nært holdt. eller nært holdt fru blom. de hadde satt opp sperringer ca 700 meter unna, slik at ingen kunne løpe inn og angripe dem med plakater og bannere. også lå det en patruljebåt utenfor skipet og passet på at småbåter ikke skulle plutselig være en trussel mot det 234 meter lange skipet som sikkert har drøssevis av bomber og granater (jeg er en forhenværende sivilarbeider, hva vet jeg vel om våpen og hangarskip). et stort krigsskip kan lissom ikke passe på seg selv? amerikanerne har litt noia. ja, ja men det er jo mange hyggelige folk også da.

Ingen kommentarer: