Sider

onsdag, juni 01, 2005

tur til mormor og morfar



i dag eftermiddag, etter at jeg hadde fått vite at jeg stod på kortprøven (jippi:), dro jeg og mamma til mormor og morfar i fredrikstad (det vakke farlig, legionella-hysteriet er ferdig...). det var kjempe koselig! flotte folk asså. se flere bilder på flickr.

men fy feite, norge er et pent land! spess om våren... se bildene: )

info:
- tone er kommet hjem fra dts-hawaiiogchina :)
- jeg skal til trondheim i helga og feire gullbryllup til farmorogfarfar.
- helli.da sommerfest på sønda.
- norge-italia på lørda
- magnus (min bror) og kamerater skal se på filmer i kjellern i to døgn, så jeg må bo på mag sitt rom. men det tar vi med et smil : )
- jeg må svare ja eller nei om jeg vil bo i kollektivet til navigatøren til høsten innen fredag.
- jeg har dilla på sånn : ) nå.

Ingen kommentarer: