Sider

mandag, juni 27, 2005

sider

en side med en designer som mekker kule grafiske ting: flymaskin.no. og en side med masse lister. jeg liker lister. her har de laga en liste over hva du kan gjøre når du kjeder deg. du kan selv putte inn ting.


her er min liste ting som jeg har lyst til å gjøre:
- dra til cuba (skal det til neste sommer)
- få en hengekøye og henge den opp i en park
- lese davinci koden
- se schindlers liste (dårlig at jeg ikke har sett den)
- dra på skjærgårds (det skal jeg om en uke)
- spise italiensk is

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej..skal du til Cuba? Der var eg i fjor....fine plass...sjå på http://www.geocities.com/carslics/mw og trykk på Cuba....har tenkt å legge ut cuba-filmar når eg får summa meg

paul

Kristian Nesbu Vatne sa...

ja, jeg vil dit neste sommer. kule bilder du hadde! ja, legg ut film! skal du på skjærgårds i sommer? kanskje vi sees. kris.