Sider

tirsdag, juni 21, 2005

utdritningslag, sol og indisk


for å ta det siste først. indisk. mine brødre magnus og sigurd er ferdig med ungdomsskolen og videregående. derfor ville mamma og pappa gi oss (jeg henger meg på) en gave. så i går kl 18.30 fikk vi en konvloutt hvor det lå en lapp: "dra til hotell norønna og spør i resepsjonen etter en konvolutt merket "Kristian Vatne"" Så vi dro til byen og hentet konvolutten og der lå det en ny lapp. "Dere skal gå til restauranten mother india og gi dem denne lappen. så får dere et treretters måltid." og det fikk vi. og det var god mat! steike, vi rulla hjem etter på.



kjellm sitt utdritningslag. han gifter seg 9. juli med sin kjære anne-linda. så da mekka forlover johannes et utdritningslag. først hadde vi kjellparade. hvor vi dro kjellm rundt på en tralle i sentrum og på aker brygge. folk syns det var veldig gøy. så var vi på oslo gladiators. sloss med 30 kg boksehansker, sumobryting med drakter og red sånn rodeo okse. så grilla vi i sofienbergparken.


sol i tøyenparken. jeg og øyvind chillan. han ble solbrent. jeg ble bare litt rød : )

Ingen kommentarer: